fredag 3. juli 2009

Victoria Emilies dag

I dag har det vært oppe i 36 grader i skyggen på Anfi (stranda), og temperaturmåleren har blinket "Varsku! Varsku!" Selvfølgelig har den ikke blinket "Varsku!" i bokstavelig forstand, men når gradene kommer opp i 35 begynner selve tallet å blinke. Vi har vært fryktelig varme, og selv ikke vannet har kjentes så altfor avkjølende... Men vi jentene vet å kose oss likevel! En rolig og fin dag på stranda!

Nå står en lang dusjkø og litt avslapping for tur, før Victoria Emilie skal ta oss med tilbake til Anfi der vi skal spise på Bella Pasta. Etterpå blir det paraplydrinker av det feminine slaget.



Det var ikke dirrende 36 grader hele tiden, heldigvis, og dette bildet tok jeg da vi dro hjem i fire-tida.


Una på vei hjem.


Stine på vei hjem.


Her har jeg sneket meg til å ta bilde av en mann som "gikk tur" med parasoll, kjølebag og dama si... :)


Meg og linselusa (Stine) på vei hjem. Jeg har kjøpt meg buff for å beskytte hodet som sola. Vet ikke om det funka så bra, for hodet ble rimlig varmt! :)



(Og jeg har tatt på meg ansvaret å skrive om Victoria Emilie sin dag, for i morgen vender hun nesa mot nordligere strøk, og jeg synes at hun skal få lov til å kose seg glugg ihjel de siste timene i Buena Vida. Og om ikke lenge dukker det nok opp et innlegg om Stine sin dag som var i går. Kongedag!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar