onsdag 1. juli 2009

Unas dag

Det var en stille og nervøs/spent gjeng som forlot leiligheten i dag morges. Kanskje spesielt jeg som reiseleder kjente det litt ekstra i magen. Jeg var spent.. og litt nervøs for hva jeg hadde dratt med meg jentene på. Egentlig visste vi ikke så mye om hva vi gikk til. Katamaran?Jadda. Delfiner? Selvfølgelig.

Nervene roet seg da antall passasjerer var klart og vi kunne gå ombord i katamaranen. En fantastisk dag å "seile" på. Vi hadde nok alle glemt at sola opptrer en smule sterkere ute på åpent hav enn på stranda. Så vi har i hvert fall alle fått farge! Både røde, brune og til tider en smule grønne! (noen hadde også glemt at magen reagerer på småbølger) Om vi så delfiner? Neida, vi gjorde ikke det. Men vi var alle enige om at det hadde vært en utrolig flott tur ute på havet :) Jeg tok med meg jentene og avslutta dagen vår med middag på LUN, vår kjære kinesiske resturant. For noen av oss gynger det faktisk enda. Det blir nok en tidlig kveld på oss, for i morgen venter enda en opplevelsesrik dag: Stines dag!


Katamaranen vår Dolphin Playa


Jentene er klare for tur!


Karoline har funnet seg en gratis øl :)


Grottetur.

Vi måtte sette oss ned i båten og passe hodene, for inn i den lille sprekken av en åpning skulle vi!


Inne i grotta


Karoline og Stine er litt små skeptiske.. vi er tross alt inne i en grotte!


Victoria Emilie er også en smule skeptisk :)


Gøril og Victoria Emilie fikk kjøre banana boat også!


Gøril viser her dagens tips om hvordan man smører seg sjøl!

2 kommentarer:

  1. Hei igjen jenter :)

    Det så ut som en vellykket tur. Grotteekspedisjonen så spesielt spennende ut...
    Må bare innrømme at jeg sitter i hjemlandet og er litt missunelig på turistene.

    Må legge til at det faktisk er over 30 grader på dagen i Norge.

    Gøril: Foreslår at du legger "selvsmøringen" på hylla, tar frem mobil laderen din, og finner noen som kan hjelpe deg med å smøre :)

    Savner Una`en min. Blir godt å få deg hjem igjen. Stort nuss

    SvarSlett
  2. Haha, det var jaggumeg et fint bilde av Gøril som smurte seg på ryggen! :)
    Ser ut som dere har det finfint! Men det har vært godt og varmt her hjemme også

    SvarSlett